Moiks. Saatii eilen koulus ne sikainfluenssa rokotukset... Nyt mul on käsi iha sika kipee ja en menny kouluu... Mul oli kyl kurkkuki kipee ainaki aamul. Kiva tuol huutonetis on Uggei myynnis 100 e nii ostan vrm sit ku on rahaa >:DDD Pidän mun synttärit varmaa laivall 8)) Pidän kyl ne jo tammikuus vaik oikeest oon joskus maaliskuus.. Nut pidän kai sit maaliskuss toiset hohtokeilaamas... Blääh mul on tylsäää... Pitäs varmaa tehä läksyii... Söin äske pari lettuuu :DD Mut ei nyt oo enää muute eli meen moido !

Se on oikeesti nii nolo se käyttää sellasii jtn kolme kokoo sille liian isoin farkkulegginssei, eli niiku jtn mun kokoo -.-' Sit se vaa väittää et ne on sopivat sille. Joo mä sain muute eilen vai olikse toissapäivän nii meikkikalenterin! :DD Meil on nyt 3viikkoo sijainen... No moikkka meen nyt ku ei oikee oo mitää muuta... :D

