Kirjotan tänään VASTA nyt illalla o.O omituista... no olin normisti tansissa ja tanssittiin Michael Jacksonin Billie Jeania :D Iha mahtava biisi XD no viestittelin tunnil Tarun kaa ja vaihettii mesejä :) Robert sitte varasti mun Ashley Olsen piirrustuksen mitä olin piirtäny ainaki kaks tuntia ja sitte piti se vielä rypistellä ja repiä kulmasta pala :S :( no voi piirtää mulle sitte joskus uuden tilalle ku pitää tollee vaa toisten piirrustukset tulla rikkoo :( Koulupäivä oli muuten ihan normi. Opella oli sijainen, sijaisella oli haiseva sijainen. Oli kässää.. Tein ainaki ne letit mun laukulle valmiiks enää pitää ommella olkahihna, silmät ja suu ja sit laitan sinne pinkin karvavuoren sisään ku se näyttää ihan sekasotkulta sielt sisältä.. kiitos niiden lettien. Niiden lettien kaveriks laitoin pari rusettia ja ihan hienohan siitä tuli :) huomenna otetaan muotit hampaista 12.45 ja koulu loppuu 13.00 joten lähen viimeistään 12.10 ja en mee enään kouluun joten jään vaa shoppailee sitte ku se hammaslääkäri on kauppikses XD Perjantaina Twilightin ensi-iltaan :) en ees tiiä monelt se on o.O tais olla 17.45 tai jtn... neljä muuta meiän luokkalaistaki on menos kattoo sitä ;) No lopettelen tähän enkä laita nyt mitään kuvaa :) Kirjoitan huomenna sitten uuestaan tänne jos ehdin mutta heido! :D - Perttu ( Beata)